W związku z realizacją projektu pn. „Nadwiślański Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej” w ramach Osi priorytetowej 6 Integracja, działania 6.3 Ekonomia Społeczna, poddziałania 6.3.2 Podmioty ekonomii społecznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Regionalne Towarzystwo Inwestycyjne S.A. w partnerstwie ze: Stowarzyszeniem na rzecz Oparcia Społecznego i Rozwoju PERSPEKTYWA w Kończewicach oraz Stowarzyszeniem Wspierania Przedsiębiorczości w Malborku, Regionalne Towarzystwo Inwestycyjne S.A. poszukuje pracownika na stanowisko DORADCY KLUCZOWEGO.
Do zadań doradcy kluczowego będzie należało:
- rekrutacja uczestników do udziału w projekcie zgodnie z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Nadwiślański Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej”,
- udział w pracach zespołu w zakresie kwalifikacji do udziału w projekcie. Sporządzanie „karty oceny formalnej”,
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań wsparcia klienta i jego oczekiwania wobec wsparcia, w oparciu o nie przygotowanie procesu indywidualnego prowadzenia klientów oraz bieżące przeprowadzanie oceny tego procesu,
- diagnozowanie potrzeb i problemów klienta wynikających z uzależnień oraz opracowywanie indywidualnych programów reintegracji społecznej,
- samodzielne przeprowadzanie analizy potrzeb wsparcia oraz samodzielnie formułowanie celów indywidualnego prowadzenia klientów, w oparciu o stworzony projekt wsparcia klienta,
- przygotowanie procesu doradczego, który będzie uwzględniał rozwój PES oraz potrafi stworzyć projekt procesu wsparcia,
- praca na podstawie wypracowanych przez OWES schematów indywidualnego wsparcia klientów obejmujących:
- identyfikację klienta i jego potrzeb oraz efektów działania OWES,
- plan postępowania dostosowany do specyficznych potrzeb klientów,
- wdrożenie planu postępowania (szkolenia, doradztwo, wsparcie finansowe itp.),
- monitoring wdrożenia planu i ocena rezultatów,
- pełnienie funkcji doradcy ogólnego (pomoc w zakładaniu PS i PES, tworzeniu dokumentów rejestracyjnych, statutu, rejestrowanie działalności PES i PS, zewnętrzne finansowanie PES i PS, prowadzenie działalności PS i PES),
- pełnienie funkcji opiekuna grupy inicjatywnej PS i PES oraz indywidualnych osób,
- współtworzenie i realizacja indywidualnej ścieżki wsparcia w szczególności osób tworzących miejsca pracy w przedsiębiorstwach społecznych oraz pracowników przedsiębiorstw społecznych,
- weryfikacja statusu przedsiębiorstwa społecznego,
- współpraca z kluczowym doradcą biznesowym,
- współtworzenie i realizacja indywidualnej ścieżki wsparcia,
- rozwiązywanie sytuacji trudnych podczas procesu w sposób konstruktywny dla procesu rozwiązywania problemu i uczenia się organizacji,
- współpraca i wspieranie liderów PS w zakresie realizacji indywidualnej ścieżki wsparcia z osobami przewidzianymi do zatrudnienia zatrudnionymi w PS,
- współpraca z instytucjami rynku pracy, instytucjami pomocy społecznej, integracji społecznej,
- współpraca z podmiotami reintegracyjnymi – CIS, KIS, ZAZ, WTZ w celu wypracowania ścieżki wsparcia, w wyniku której uczestnicy podmiotów reintegracyjnych zostaną zatrudnieni w PS.
Szczegółowe wymagania dotyczące stanowiska:
I. Wykształcenie:
Warunki podstawowe:
- wykształcenie wyższe, średnie
Warunki pożądane:
- odbyte szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe w obszarze ekonomii społecznej, potwierdzone certyfikatami,
- dyplom lub studia podyplomowe w zakresie ekonomii społecznej, funduszy strukturalnych, rozwoju zasobów ludzkich, zamówień publicznych,
- dodatkowe wykształcenie (np.: studia podyplomowe, certyfikaty profesjonalne, branżowe uprawnienia zawodowe),
- inne uprawnienia, osiągnięcia istotne prze realizacji projektów związanych z rozwojem ekonomii społecznej.
II. Doświadczenie zawodowe
- min. 3 – letnie udokumentowane doświadczenie we wsparciu tworzenia PS lub PES,
III. Wiedza i kompetencje
- umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta/ potrzeb i oczekiwań wsparcia, w oparciu o nie przygotowania procesu (ścieżki) indywidualnego prowadzenia klientów oraz przeprowadzenia oceny tego procesu,
- umiejętność samodzielnego przeprowadzenia analizy wsparcia klienta, dla którego prowadzi proces; w oparciu o tę analizę – umiejętność samodzielnego formułowania celu indywidualnego prowadzenia klientów oraz umiejętność stworzenia projektu procesu wsparcia,
- dysponowanie wystarczającą wiedzą merytoryczną i umiejętnościami praktycznymi z zakresu objętego wsparciem,
- umiejętność przygotowania procesu doradczego, który będzie uwzględniał rozwój PES,
- umiejętność rozwiązywania sytuacji trudnych podczas procesu w sposób konstruktywny dla procesu rozwiązywania problemu i uczenia się organizacji,
- umiejętności techniczne wymagane przy realizacji usług wsparcia (np.: obsługa komputera, programów komputerowych, itp.)
IV. Dodatkowe wymagania
- posiadanie umiejętności dobrej organizacji czasu pracy,
- posiadanie auta,
- gotowość pracy w terenie (obszar realizacji projektu NOWES powiaty: Sztumski, Malborski, Kwidzyński, Starogardzki)
Miejsce pracy: Regionalne Towarzystwo Inwestycyjne S.A. ul. Wojska Polskiego 3, 82-440 Dzierzgoń
Oferujemy:
• zatrudnienie od 03.2022r.
• umowę o pracę na czas określony, po 3 miesięcznym okresie próbnym
• możliwość rozwoju osobistego
• uczestnictwo w niestandardowym projekcie
• szkolenia i ciągłe podnoszenie kompetencji
Wymagane dokumenty:
- CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (udokumentowanie posiadanej wiedzy niezbędnej do wykonywania obowiązków, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończenie kursów, szkoleń, studiów podyplomowych).
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Regionalne Towarzystwo Inwestycyjne S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Wymagane dokumenty należy składać bezpośrednio w siedzibie Regionalnego Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. lub przesyłać listem poleconym na adres:
Regionalne Towarzystwo Inwestycyjne S.A.
ul. Wojska Polskiego 3
82 – 440 Dzierzgoń
w terminie do dnia: 28.02.2022r.
- Za datę doręczenia dokumentów do Regionalnego Towarzystwa Inwestycyjnego S.A. uważa się datę wpływu. Dokumenty doręczone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty kandydata wybranego i zatrudnionego w Regionalnym Towarzystwie Inwestycyjnym S.A. zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Dokumenty pozostałych kandydatów mogą być przez nich odebrane w terminie 14 dni od daty ogłoszenia o zatrudnieniu w Regionalnym Towarzystwie Inwestycyjnym S.A. na stronie internetowej www.rti.dzierzgon.com.pl osobiście w siedzibie. Regionalne Towarzystwo Inwestycyjne S.A. nie odsyła kandydatom złożonych przez nich dokumentów aplikacyjnych. Nieodebrane dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Najnowsze komentarze